Hello world!

Witam was serdecznie na InnaodInnych.wordpress.com!

Po latach blogowania i posiadania ciągle kilku blogów, postanowiłam wypróbować WordPress i przenieść tu większość z nich. Jeśli jesteście użytkownikami blog.onet.pl sami wiecie, jakie denerwujące problemy tam się pojawiają. Podczas mojego żalenia się na Twitterze, Tuudi polecił mi WordPress. Dzięki!

Początkowo myślałam o przeniesieniu innego bloga, dla którego chciałam wypróbować WordPress. Póki co zostaję z nim na onecie, ale jeśli sytuacja się nie poprawi… Zobaczę razem z Lily co zrobimy. Próbowanie „na sucho” z przeglądaniem opcji itp. nie jest idealną metodą nauki obsługiwania czegokolwiek. I nagle jak grom z jasnego nieba, wpadłam na pomysł, by założyć taką swoją stronę. Tutaj zawarłam zawartość, która widniała na kilku moich blogach. Dodatkowo pojawią się rzeczy, dla których nigdy nie zakładałam osobnego bloga, bo i po co?

Czyli co znajduje się tu na dzień dzisiejszy?

1. Przeniosłam tu mój najważniejszy „blog”. Tak naprawdę to był blog, w którym umieszczałam same linki stron, które odwiedzam. Nie zawsze tam jest wszystko, bo rzadko ją odświeżałam (jestem ciekawa jak teraz mi z tym pójdzie), aktualizowałam itp.

2. Drugim blogiem było coś w rodzaju „informatora” na temat moich opowiadań. Ogółem to nie wypaliło, może teraz będzie inaczej:) W „Multimedia” -> „Opowiadania”

3. Trzeci to mój pamiętnik, który raz na kilka miesięcy usuwam, po czym zakładam nowy;) Tak więc możecie spodziewać się od wpisów, co ostatnio się u mnie działo, przez moje refleksje i przemyślenia, aż do chwalenia się przeze mnie zdjęciami moich świeżo pomalowanych paznokci, narysowanych prac itp. ;)

4. I dodałam polską wersję „MyLaFee”, tak żeby każdy z was mógł sobie do tego zajrzeć, jeśli ma ochotę. Tutaj dodałam tylko polską wersję magazynu. Oryginał, czyli w języku niemieckim jest przez cały czas dostępna na stronie Mehi, która tworzy to czasopismo.  W „Multimedia” -> „MyLaFee” poza możliwością przeczytania magazynu jest oczywiście link do strony Mehi.

Z czasem pewnie wszystkiego będzie przybywać:) Mam nadzieję, że podoba wam się strona i będziecie tu czasem zaglądać;)

Nagłówek wykonany jest z zdjęcia powyżej, jeśli chcecie możecie porównać jak wygląda oryginał:) Po kliknięciu otworzy się w rzeczywistej wielkości:)

xoxo

Inna_odInnych

2 thoughts on “Hello world!

  1. Lily

    Fajny pomysł zrobić tak wszystko w jednym. Nie trzeba się bawić z kilkoma blogami… I już Ci zazdroszczę tego braku błędów… ;p

    Odpowiedz

Skomentuj

