Glück

Dużymi krokami zbliża się koniec roku akademickiego 2012/2013… Zajęcia już się skończyły, a od poniedziałku będą 3 tygodnie sesji letniej. I przede mną 4 egzaminy…

Jestem z siebie dumna i z tego, że udało mi się wszystko zaliczyć – oczywiście tu mam na myśli wszystkie ćwiczenia. Mimo wątpliwości i strachu, dałam radę. Dodatkowo jeden egzamin, z filozofii, również mam już za sobą. I najlepsze jest to, że gdy patrzę w indeks, wiem, że stać mnie na więcej. Mam motywację do dalszej nauki i mam nadzieję, że uda mi się zaliczyć egzaminy w pierwszym terminie i zostać wpisaną na drugi rok :) Dodatkowo nasza opiekunka powiedziała nam, że jeśli pojedziemy na międzynarodowe sympozjum, które w październiku trwa 3 dni, to za to będziemy mieć zaliczone praktyki. Mam nadzieję, że z mojej grupy będą chętni, bo z chęcią bym pojechała – mnie osobiście przeraża widmo poszukiwania miejsca, w którym mogłabym odbyć praktyki, w szczególności, że moje zdolności poszukiwania pracy są marne…

Ostatnio miałam sporo szczęścia w różnych konkursach ;) Mam nadzieję, że moja dobra passa jeszcze się nie skończyła ;) A oto moje ostatnie zdobycze: :)

   

Żeby zobaczyć obrazek w rzeczywistej wielkości, wystarczy na niego kliknąć :)

Muszę powiedzieć, że jestem zachwycona płytą, bardzo mi się podoba nie tylko muzycznie, ale i graficznie ;) Jestem ciekawa książek, mam nadzieję, że będą mi się podobać ;) To z LaFee to zawieszka do kluczy (z jednej strony jest jedno zdjęcie z drugiej drugie :)) i 4 wywołane zdjęcia ;) Najzabawniejsze jest to, że już mam jedno zdjęcie z Echo 2012 ;) No i Simsy. Uwielbiam. Dłuuugo zbierałam punkty na nie, ale się cieszę, że je mam. Nawet jesli nie mam czasu teraz w nie grać :D

A teraz spadam się uczyć gramatyki opisowej… i tak do wtorkowego egzaminu ;)

One thought on “Glück

  1. KaŚ

    Gratuluje wygranych :) cieszę się i jestem z Ciebie dumna, że tak świetnie sobie radzisz na studiach. Odrazu widać, że spełniasz się :) zdolniacha!

    Odpowiedz

Skomentuj

