Przegrana

Ja vs. Sesja
2:1

Taak, niestety przegrałam jedną „walkę”. Oblałam egzamin z PNJN. Niestety w tym roku zmieniono zasady: żeby go zaliczyć, trzeba zdać wszystkie 4 części egzaminu. A wcześniej liczyli procentową średnią i to ona decydowała o zaliczeniu… Gdyby było po staremu zdałabym go, a tak to z jednej części brakło mi 1,5 punktu, z innej 1 punkt. No cóż… w wakacje będę musiała to wszystko wkuć oraz przede wszystkim poćwiczyć Hörverstehen. Znacie może jakieś strony, gdzie są gotowe testy z kluczami? Tj. najlepiej test na pytania otwarte (ale inne też mogą być), nagranie, a potem żebym mogła sobie to sprawdzić. Niestety muszę to poćwiczyć, bo wylecieć przez taką część to trochę głupio…

No cóż, przegrałam bitwę, ale nie przegram wojny. Teraz wkuwam na ostatni egzamin, potem zrobię sobie kilka dni „wolnego” (do końca przyszłego tygodnia) i od 1. lipca pełna motywacja, by wkuć stos kserówek, setki (może tysiące?) słówek, kilka rozdziałów z gramatyki i różne zwroty przydatne w pisaniu listów itp. Pocieszam się myślą, że jak teraz wkuję te słówka, to pewnie w przyszłości jakieś się powtórzą i będę je już znała :) W nauce języka obcego właśnie to jest piękne: czegokolwiek się nauczysz, zawsze może Ci się przydać. Nie ważne czy to konstrukcja gramatyczna, czy jakieś słówko. Nigdy nie wiesz, kiedy znajomość tego ułatwi Ci życie.

Poza tym postanowiłam przeznaczyć część wolnego czasu (zarówno teraz, w przerwach na naukę, jak i w wakacje) na zrobienie porządków. Na kompie wręcz kończę porządkować wszystko, co się da :) Została mi tylko muzyka, mam mnóstwo utworów, których nie słucham, a nawet i czasem… nie lubię ;] Poza tym wpadłam na pewien pomysł z moimi recenzjami. Skoro już zdecydowałam się, że recenzje będę pisać tutaj, szkoda, by wszystkie poprzednie przepadły. Nawet jeśli wiele z nich jest kiepskich, pisanych „na odwal się”. Stwierdziłam, że najlepszym wyjściem będzie zrobienie z nich e-booka,  który będzie tutaj dostępny. Ze względu na ilość recenzji, podzieliłam to na dwie części. Numer 1 ukaże się, oczywiście, jeśli zdążę, 9 lipca :) Okładkę widzicie po lewej. Jeśli chcecie zobaczyć ją w powiększeniu, to wystarczy na nią kliknąć. Mam nadzieję, że się wam podoba.

I jeśli chcecie, możecie wziąć udział w sondzie. W ciągu kilku ostatnich miesięcy poznałam wiele płyt, ale jeszcze nie zdążyłam przeczytać tekstów utworów (również to zamierzam nadrobić w wakacje). I mogę napisać recenzję danej płyty, jeśli oczywiście, ktoś będzie chciał przeczytać :) Póki co do wyboru 10 płyt. Od czasu do czasu pojawią się kolejne sondy z kolejnymi płytami. Aktualnie moja lista ma 46 płyt (z czego 2 zrecenzuję na 100%), do tego wkrótce dojdzie kilka nowych albumów…

Skomentuj

