Wakacje :)

Ostateczny wynik „bitwy” ja vs. sesja: 3:1
Byłabym zupełnie zadowolona z wyników gdyby nie ten jeden cholerny egzamin, do którego muszę się nauczyć i zdać we wrześniu. Zaskoczyły mnie wyniki ostatniego egzaminu – Historii Literatury Niemieckiej. Nie byłam pewna, jak mi poszło, nie odpowiedziałam na jedno pytanie, na inne nawet nie w połowie… a i tak dostałam piątkę. Albo pani dr wpisała mi nie moją ocenę albo za resztę pytań miałam maksymalną ilość punktów, że mimo braków w tych dwóch, załapałam się na najwyższą ocenę.

Przez ostatni tydzień opiekowałam się kotem cioci i wujka. Mieszkałam u nich w domu i mimo że miałam wiele planów i tak skończyło się na tym, że… praktycznie całymi dniami oglądałam filmy ;) Mówię wam: maraton „Władcy Pierścieni” jest niesamowity. Poświęcić cały dzień na wszystkie trzy części było trafionym wyborem. Wieczorem czułam się, jakbym naprawdę była w tym świecie i przeżyła to wszystko. Udało mi się zatracić w tej świetnej serii. Przy „Dwóch wieżach” trafiłam na rozszerzoną wersję i pojawiła się tam scena, która szczególnie mi się podobała i mnie rozbawiła. Na szczęście jest na YouTube, możecie ją obejrzeć tutaj.

Przez to, że ich komputer strasznie zamulał i nie raz brakowało mi cierpliwości, wbrew planom, nie byłam w stanie pracować nad miReseną. Dlatego pierwsza część, o której pisałam ostatnio, nie pojawi się we wtorek. Szczerze mówiąc, nie wiem kiedy się pojawi. Kiedy ją zrobię :) Może to potrwać 2 tygodnie, może miesiąc. Trudno powiedzieć.

Pierwszą sondę już zamknęłam, odpadły chyba 2 albo 3 albumy. Mam nadzieję, że uda mi się napisać recenzje pozostałych. Pojawią się jeszcze 4 podobne sondy, ale oczywiście, wszystko w swoim czasie ;)

Dopiero we wtorek mam urodziny, a już otrzymałam pierwsze życzenia oraz pierwszy prezent :) Książkę „Odkrycia sukuba” – dzięki czemu mam już cały cykl oraz srebrną bransoletkę, która baaardzo mi się podoba ;) Otrzymałam je od przyjaciółki Kasi. Na pewno zrobię zdjęcia za kilka dni i pochwalę się tym, co tam jeszcze dostanę :)

I za 2 dni będę mieć 22 lata… Aż sama w to nie wierzę, dla mnie to jakaś abstrakcja… Ja się czuję na młodszą, przynajmniej o 3-4 lata :)

One thought on “Wakacje :)

  1. KaŚ

    ja też się czuje na 18 lat :( to straszne,ze człowiek się starzeje.cieszę się, ze prezent się spodobał i czekam na foty innych prezentów :) 3:1 to całkiem dobry wynik :) gratulacje.

    Odpowiedz

Skomentuj

