miResena

Planowałam, by pierwsza część recenzji pojawiła się na początku lipca, ale jak to wiadomo z planami, nigdy nie wychodzą tak, jakby się chciało. Trzeba było trochę dłużej na nie czekać, ale już w końcu jest :) Mam nadzieję, że się wam podoba, a za ewentualne błędy czy literówki serdecznie przepraszam. Żeby dostać się do e-booka wystarczy kliknąć na obrazek po lewej.

Oczywiście to dopiero połowa recenzji, które kiedykolwiek napisałam, część druga pojawi się… kiedy ją zrobię. Mam nadzieję, że się wyrobię w wakacje i numer drugi ukaże się przed końcem września. W każdym razie okładkę możecie już sobie zobaczyć, znajdziecie ją pod koniec numeru pierwszego. Myślę, że gwiazda wybrana na okładkę nie powinna nikogo dziwić :)

Wybaczcie, że dziś tak krótko – nie mam weny ;]

Skomentuj

