miResena 2

W końcu nadszedł czas na opublikowanie drugiej części moich recenzji. Pozostaje mi mieć nadzieję, że żadnej nie pominęłam :)

Postanowiłam również dodać kilka nowych recenzji. Dwie z nich ukazały się już wcześniej: jedna na tym blogu, jedna na portalu LubimyCzytać.pl

Poza nimi napisałam 3 ostatnie recenzje. Dwie dla Filipa, w ramach nagrody za konkurs, który rok temu zorganizowałam na miResenie… Przepraszam, że czekałeś tak długo. I jedna ostatnia, postanowiłam napisać sama od siebie, żeby jeszcze jeden serial Wam polecić, który naprawdę bardzo mi się spodobał :)

Oczywiście, żeby odczytać e-booka, wystarczy kliknąć na okładkę :) Mam nadzieję, że wam się spodoba.

Póki co kończę z recenzjami, czuję, że się wypaliłam. Może kiedy mi przyjdzie napisać opinię na portalu LubimyCzytać, ale nie zamierzam wracać do pisania recenzji w najbliższych latach… o ile nie w całym życiu. To było wspaniałą przygodą, która jednak musiała się kiedyś skończyć, a ja chcę skupić się na pisaniu opowiadań i powieści, co jest jednak dla mnie znacznie ważniejsze.

Życzę Wam wszystkim szczęśliwego Nowego Roku, oby był pomyślny i przyniósł same dobre rzeczy :)

Skomentuj

