Postanowienia

Moje życie chyba nie miałoby sensu, gdybym nie miała jakiś postanowień. Zazwyczaj rozpoczynam je z dniem 1 stycznia, starając się przez cały rok (ehm… ehm…) je zrealizować… No tak, w teorii, bo w praktyce już w lutym wiem, że nie dam rady.

Na ten rok miałam 12 postanowień. Z jednym nie miałam problemu, już jest spełnione. Inne… może się uda. Reszta? Wyszło jak zwykle.

Co jest najtrudniejsze w moich postanowieniach? Że trzeba je wykonywać regularnie. Stopniowo, krok po kroku… Lubię wpisywać coś typu „wykonywać 2 razy w tygodniu”, po czym się okazuje, że raz mi się nie chce, innym razem też nie, a potem zawalam całość i nawet jak się da, to i tak nie jestem w stanie tego nadrobić. A zazwyczaj się nie da.

Ponieważ w tym roku znów zawaliłam, stwierdziłam, że spróbuję trochę inaczej. Przede wszystkim zacznę od 1 października i całość potrwa, tu trochę trudniej, 15 miesięcy. Do tego wrzesień jest „okresem próbnym” aby wdrążyć się w nowy rozkład tygodnia i upewnić się, czy dam sobie radę. To jasne, jeśli zechcę i ruszę swój leniwy tyłek, na pewno dam. Więc właściwie już od wczoraj „walczę”.

Postanowień jest łącznie 17. W zasadzie to 16 jednocześnie. Jedno będzie obowiązywać przez cały rok akademicki (nie trudno się domyślić, co to takiego), a drugie zacznie, kiedy studia skończę. Chyba że mi się nie uda zdać tego, co mam przed sobą, to jedno naturalnie odpadnie, a to drugie wskoczy zamiast niego. Jednym z postanowień jest to, żeby prowadzić regularnie bloga :) Co do innych… w sumie są istotne tylko dla mnie.

Jestem pełna nadziei i w końcu mam taką wolę walki o to, by je zrealizować. Zawsze na początku jest wola walki, ale teraz czuję, że jest silniejsza. Obym się nie myliła!

Postanowiłam, że dodam do bloga kolejną kategorię: paznokcie. Jakoś to uogólnię, nadal szukam ładnej nazwy, żeby nie ograniczać tylko do paznokci i kosmetykom im przeznaczonym. Może jakieś propozycje? W każdym razie myślę, że będę dodawać zdjęcia mojego cudownego manikiuru (min 1 w tygodniu, to jedno z postanowień :)) wraz z krótkim opisem jak zrobiłam :) W galerii stworzę podstronę specjalnie dla paznokci i dodam już wcześniej gdzieś publikowane zdjęcia moich pomysłów. Pierwszy post z tej kategorii na pewno w tym miesiącu, nie prędzej niż w przyszłym tygodniu. Wolę dawać tak hurtowo, po 2-3 wzory :) Jeśli będzie mi się chciało bawić :)
Poza tym mam w planach opublikowanie jednego pomysłu na smaczne ziemniaczane kuleczki, które zrobiłam już jakiś czas temu :)

One thought on “Postanowienia

Skomentuj

