Podsumowanie

Mija kolejny rok… Zawsze robię podsumowania ostatniego dnia roku, tak teraz postanowiłam zrobić je już dziś. Jestem tak zawalona nauką, że miło jest się zająć czymś innym, nie mówiąc o tym, że 3 dni i tak nic nie zmienią.

W tym roku zrobiłam takie podwójne podsumowanie. Oczywiście całego roku 2014, czyli postanowienia z grudnia 2013. Niestety, poszło kiepsko. Aż 2 spełnione na 12. Dlatego na jesień przygotowałam nowe, na 15 miesięcy. Poszło nieźle, ponad połowa spełniona. 10 na 17. Byłoby więcej, gdyby nie ten nawał nauki, ale do końca przyszłego roku jeszcze daleko, 4 z tych postanowień można spokojnie nadrobić :) Najważniejsze, że jest jakiś postęp z realizacją i mam nadzieję, że wynik z końca marca będzie jeszcze lepszy.

Poza postanowieniami przygotowałam sobie jeszcze „moje plany i marzenia na 2015 rok”, ciekawe ile z tego się spełni (no dobrze, ja zrealizuję).

Święta minęły, oczywiście znów się nażarłam jak świnia, inaczej nie można tego określić i obawiam się, że znów w mojej talii pojawiły się 2 cm, które ostatnio zrzuciłam :] Prawdę mówiąc mniejsza o to, najgorsze jest to, ze coś mi zaszkodziło, bo nie najlepiej się czuję. Niestety będę musiała się jakoś oczyścić.

Poza tym dostałam kilka fajnych prezentów, a kilka jeszcze do mnie dotrze. Głównie zakupione przeze mnie, za kasę, którą znalazłam pod choinką :) Jak już wszystko będę mieć, to pochwalę się szczegółowo, co i jak. O ile nie zapomnę ;)

Przyszły rok musi być lepszy od tego. Odetchnę z ulgą, kiedy skończę te wyczerpujące studia i nie będę musiała już tam jeździć. Byle zdać egzaminy i mieć to za sobą, to moje największe marzenie na 2015 rok.

I życzę Wam Szczęśliwego Nowego Roku, żeby spełniły się wasze postanowienia, marzenia, życzenia i żebyście byli naprawdę szczęśliwi :)

Skomentuj

