10 lat blogowania

Już kilka miesięcy temu myślałam, żeby dziś opublikować coś fajnego. Nie byłam do końca pewna, czy opisać swoją historię blogowania, wygrzebać jakieś stare nagłówki – i pokazać kilka z nich, połączyć te pomysły, a może dodać coś jeszcze? W każdym razie miał to być wpis poświęcony moim blogom.

Dobrze widzicie: miał być.

A nie ma, bo nie potrafiłam ruszyć swoich czterech liter i zmotywować się do pisania postu i szukania tych nagłówków.

A może po prostu nie znalazłam na to czasu… 

A może gdzieś podświadomie stwierdziłam, że to bez sensu?

Do tego przeziębiłam się i jestem zła na siebie, bo prawdopodobnie przewiało mnie w poniedziałek, kiedy piekłam ptysie, a ja otworzyłam okno. Co za głupota! W każdym razie moja zdolność koncentracji jest… mała.

I tak właściwie zamiast wspominać ubiegłe lata, jak wyglądało moje blogowanie, postanowiłam wystartować tego dnia z czymś nowym. I patrząc na moją wytrwałość w blogowaniu, częstotliwość pisania postów, mój ograniczony czas i masa rzeczy, które chciałabym wykonać jednocześnie… boję się, że mało co napiszę na tym nowym blogu i dość szybko go porzucę. Szczególnie, że prowadzenie go nie będzie łatwe. Wiecie, to dla mnie taki poziom hard.

Podczas mojej całej historii blogowania miałam jednego bloga po niemiecku. Było to jakieś 7-8 lat temu. Nie wiele pamiętam, poza tym, że komentując posta jakiejś Niemki, ona nie potrafiła zrozumieć, co chciałam powiedzieć. Ja nie potrafiłam wyjaśnić… potem trafiłam na kilka forum, w którym rozmawiałam po niemiecku. Trudno mi dziś ocenić, ile one mi dały, ale na pewno w jakiś sposób rozwinęły moje zdolności językowe. Dlatego właśnie dziś, zamiast bawić się we wspominanie, postanowiłam założyć DieInna.WordPress.com. Szczególnie, że o założeniu tego bloga myślałam już podczas ostatnich tygodni spędzonych na studiach. A jak większość z Was wie, studia skończyłam w lipcu zeszłego roku… Więc jeśli uczycie się języka niemieckiego, serdecznie zapraszam. Jeśli widzicie jakieś błędy czy niejasności, poprawiajcie mnie.

Trochę szkoda, że nie znalazłam czasu na wspominki, w końcu dziś mija 10 LAT od założenia mojego pierwszego bloga. Pamiętam to, jak dziś, jak założyłam samotna-romantyczka.blog.onet.pl z różowym szablonem. Nie pamiętam już, dlaczego wybrałam Onet, za to doskonale pamiętam, dlaczego go opuściłam dla WordPressa. I nie wróciłabym na Onet, szczególnie, że i tak zamienił się na uboższą wersję WordPressa. Muszę jednak przyznać, że trochę przyznam za starymi, onetowskimi szablonami…

Z drugiej strony myślę sobie, że kiedyś może zrobię taki post z takim opisem mojej blogowej historii, która nadal się dzieje, może wyszukam stare szablony… Kto wie? I może zrobię to za 5 lat? Wiecie, 15 rocznica założenia pierwszego bloga, którego zakładałam mając… 15 lat.

Mniejsza o to. Powiedzmy, że świętuję 10-lecie mojego blogowania i zapraszam na mój niemieckojęzyczny projekt DieInna.WordPress.com.

One thought on “10 lat blogowania

Skomentuj

